Manon Sikkel bij de basisschool Hubertus. 23-06-21

23 Juni 2021 kwam Manon Sikkel op basisschool Hubertus voor de groepen 3/4. Ze ging voorlezen en vragen beantwoorden , en wij (Lina en Alper) mochten Manon Sikkel vragen stellen en dat was super leuk. De kinderen van groep 3/4 die kwamen kijken, moesten erg lachen want Manon sikkel vertelde hele grappige geintjes. Het boek wat zij las heette Honing en Honingin. Want in het boek was er was een meisje die de k als een h uitsprak. En ze bedoelde koning en koningin. De kinderen van groep 3/4 vonden het super leuk en wij vonden het tof dat we een echte schrijfster mochten interviewen.

Groetjes, Lina en Alper

Een gedachte over “Manon Sikkel bij de basisschool Hubertus. 23-06-21”