levende sushi

Er was eens een levende sushi….. ik was bij een sushi restaurant.

En ik wou net eten en ik hoorde: stoppppp ikk benn levenddd !! Ik dacht: ‘he hoe kan dat nou?!’ ‘Was het iemand van mijn gezin?’ Ik vroeg: Waren jullie dat? Ze zeiden nee. Ze waren dat niet. Dus ik haalde de sushi uit mijn mond. Er was zo veeeel sushi en ik zag dat hij van rijst was gemaakt . Zijn armen en voeten waren van zeewier gemaakt. Hij had ogen en een hart van avocado. Zijn gezicht en oren waren van zalm.

Ik verstopte die sushi in een tas van mij en ze zagen het niet. Een dag later vroeg de grote sushi: Wil je vrienden worden? Ik zei: ja tuurlijk en ze leefde nog lang en gelukkig:)….. EIND.