Magic traffic show.

Normaal vinden we verkeerslessen heel saai maar deze verkeersshow van Jovel maakte het bijzonder en ook heel leuk om te kijken. Jovel had een aparte fiets, met een groot wiel vooraan en een klein wiel achteraan. Hij mocht niet op drie wielen fietsen maar mocht ook niet op twee wielen fietsen. Daarna mocht Jovel ook niet met één wiel fietsen. Maar met drie wielen op elkaar fietsen mocht hij wel!!! Jovel kreeg ook hulpjes. Een van de hulpjes kreeg een stopbord daarna hielp de ander met het stoplicht te maken. We hebben kinderen van groep 3 geïnterviewd. Taysir, Zeina en Mohammed waren heel enthousiast over de show. Ze vonden het stopbord leuk en ze vonden het heel bijzonder want ze hebben dit nog nooit gezien. Taysir vond het interessant. Hij dacht dat Jovel zou vallen omdat hij op drie wielen ging fietsen maar hij landde op zijn voeten en tussendoor ging hij jongleren. Toen we klaar waren gingen we met iedereen een foto maken. De show was heel erg leuk!!!!

Dit artikel is geschreven door Romeisa en Ayman.

2 gedachten over “Magic traffic show.”