Voorlezen bij groep 3

We gingen naar groep 3 om voor te lezen met 13 kinderen van groep 8a.
We hebben groepjes gemaakt van 2 of 3 kinderen van groep 3. We hadden een boek gekozen van Manon sikkel omdat zij bij hun in de klas kwam. we gingen zitten in de groepjes en gingen voorlezen voor de kinderen. ik had het boek de niet zo gemene buurman en Waïl had de hut. Toen we gingen voorlezen mocht ik voorlezen voor zeihna en chajing en wail mocht voor mohamed en Batuhan. we hadden een paar bladzijdes voorgelezen en daarna mochten de kinderen ook een stukje lezen. Toen was de tijd om en gingen we weer terug naar onze eigen klas. Wij als groep 8 vonden het erg leuk om voor te lezen we hopen dat jullie het ook leuk vonden!

Een gedachte over “Voorlezen bij groep 3”