Gekke Coronaweek

Het is een gekke week op basisschool Hubertus. Er zijn namelijk maar heel weinig kinderen op school.

In de groepen 1, 2, 3, 5, 7 en 8 zijn er kinderen positief getest op Corona. Positief klinkt heel leuk, maar dat is het niet. Want alle leerlingen van die groepen moeten thuis onderwijs krijgen. De meeste kinderen vinden het leuker om op school te zijn in plaats van thuis. We kunnen onze klasgenootjes niet zien en we kunnen minder goed grapjes uithalen met elkaar en met de juf.
De regels zijn nu zo dat je in quarantaine moet er 3 kinderen positief zijn getest in één groep. Dat is dus nu gebeurd bij een aantal groepen op school. Wij (Chaymae, Amal, Jassim en Imraana) zitten gelukkig nog op school en willen iedereen die dit leest de groetjes doen van basisschool Hubertus!

Corona Emoji' Sticker | Spreadshirt