Er was eens….

Een meisje met groene ogen en met lang haar, ze was in de Efteling. En opeens zag ze hans en grietje maar toen was zij ook een sprookje het heette niks voor niemand. Een beetje als het sprookje van de boze heks maar dan wat anders. En uiteindelijk is ze daar gebleven. Na 2 jaar kwam op een dag de boze wolf langs bij het meisje. En hij zij geef me je snoepjes en eten. En het meisje zij nee niks voor jou Dus duwt de ze hem in het riviertje. Toen zij ze dag dag wolfje toen was hij weg. Ze ging naar binnen en toen werd ze haar zelf ineens. Ze vond het lastig dat iedereen haar lastig viel. Dus ze liep heel rustig uit de Efteling en de poorten gingen sluiten. Ze was te laat de poorten waren al dicht maar opeens kwam de grote reus en hielp haar over het hek. Maar toen kwam de heks en zij jij gaat en vanaf nu heet je grietje.

Jij gaat nergens naar toe en toverede haar naar de gevangenis. Hans liep langs en zij GRIETJE! wat is er gebeurd Toen zij grietje de heks heeft me gevangen help. Wat moet ik doen zij hans haal de fakir. Toen kwam de fakir en je hebt een wens en mijn wens is dat ik naar huis ga. En ze bedankte hans, fakir en reus. En toen ze afscheid nam zij ze ik ga jullie missen doei en ze leefde nog lang en gelukkig.

The end