Theatershow Hans en Griet

De groepen 6 gingen maandag 13 december 2021.

Om 11:45 zaten we in de bus van Willem II en de buschauffeur zij dat hij al 10 jaar buschauffeur is en dat Ajax ook in de bus zat en Frenkie de jong ook.

We waren met de klas naar theatershow Hans en Griet gegaan. We moesten Wachten op 2 anderen scholen En toen begon het het was Spannend de lichten gingen uit 😱. De show begon het waren twee ouders en Hans en Griet ze waren arm.

Griet moest alles doen en ze vond het oneerlijk dat Hans niks moest doen. Dus ze vond het niet meer leuk en ze liep weg en de vredesduif wilde griet waarschuwen maar ze luisterde niet naar de vredesduif. Hans moest van de ouders griet zoeken hij vond haar en ging met haar mee. De snoepvrouw had Hans en Griet in slaap gebracht. En toen kwam er een disco en iedereen ging dansen en toen was het klaar.

Groetjes van: Imraana, Chaymae en Farah.