Schrijfster Manon Sikkel komt op bezoek bij basisschool Hubertus.

Er komen 3 schrijfsters naar onze school in de maand juni. Op 23 juni komt Manon sikkel naar de groepen 3 en 4. Wij (Lina, Chelsea, en Esila) hebben posters gemaakt voor de groepen 3 en 4 zodat ze weten wie er komt en wat ze doet. Ze schrijft boeken voor verschillende leeftijden. Een paar voorbeelden van haar boeken die ze schrijft zijn: De Hut in de boom, Slimpie Dimpie, en Geheim Agent Oma. Wij hopen dat jullie enthousiast zijn over Dat Manon Sikkel naar onze school komt. Groetjes Lina, Chelsea en Esila.

3 gedachten over “Schrijfster Manon Sikkel komt op bezoek bij basisschool Hubertus.”