mei vakantie

Hallo mijn naam is Amal en ik ga het hebben over mijn mei vakantie. omdat mijn vakantie super super super leuk was. Dus nu ga ik een stukje vertellen . Aan het begin zijn we wel thuis gebleven omdat mijn vriendin ziek was. Maar daarna zijn we wel gaan logeren bij mijn beste vriendin . We zijn gaan skaten in een afgeslote weg en na drie dagen zijn we weg ge gaan en dat was jammer😔 . Maar we hadden daar ook sushi gemaakt. en we hebben een bunker gebouwd. Die was super mooi geworden en we zijn weer terug ge gaan naar huis. En een paar dagen voor het suiker feest zijn mijn familie uit België naar ons toe gekomen. En ze zijn bij ons gaan logeren. Echt de leukste mei vakantie van mijn leven🥰 .

groetjes Amal

3 gedachten over “mei vakantie”