Ontmoet het nieuwe redactieteam 2022/2023!

Het nieuwe schooljaar is weer begonnen en wij gaan achter de schermen weer hard werken om nieuwe artikelen voor jullie te maken. Het hele jaar door verschijnt er ‘Hubertusnieuws’ op de pagina van het Kinderpersbureau. Als jullie de artikelen lezen, ben je natuurlijk benieuwd naar wie daar achter zit. Daarom stellen wij ons eerst graag voor.

Ik ben Imraana: mijn hobby’s zijn dansen en turnen. Ik zit in het redactieteam omdat ik schrijven super leuk vind en ik hou van verhalen schrijven.

Hallo, ik ben Dante: mijn hobby ‘s zijn voetballen & tekenen. Waarom zit ik in het redactieteam? Omdat ik creatief ben en omdat ik goed kan editen.

Hoi, ik ben Amal: mijn hobby’s zijn skateboarden en turnen. Ik zit in redactie team omdat ik hou van schrijven en omdat ik goed ben in spelling.

Hallo ,ik ben Jassim: mijn hobby’s zijn tekenen en gamen. Ik zit in het redactie team omdat ik creatief ben en ik ben ook goed in schrijven.

Hallo, ik ben Abi: mijn hobby’s zijn schrijven, editen en buitenspelen. Ik zit in het redactieteam omdat ik goed ben in spelling en goed kan schrijven.

Hallo, ik ben Ayman: mijn hobby’s zijn voetballen ik zit in de redactieteam omdat ik creatief ben en ik hou van vragen stellen.

4 gedachten over “Ontmoet het nieuwe redactieteam 2022/2023!”