Nieuw schooljaar, nieuwe juffen.

Het nieuwe schooljaar is gestart. Iedereen moet weer naar school. Wij (Jassim, Imraana en Amal) lopen een rondje door de school langs alle klassen om te kijken wat er hetzelfde is en wat er is veranderd.

We beginnen in onze eigen klas, groep 7. Hier staat een nieuwe juf voor de klas. Even voorstellen:

Wie ben je? Juf Soraya
Wat is je lievelingskleur? Licht roze
Wat zijn je hobby’s? Boulderen. Wat is dat? Dat is klimmen op een klimmuur van maximaal 4 hoog. Je zit daarbij niet vastgemaakt.
Wat is jouw favoriete vak op school? Geschiedenis
Wat was voor jou het leukste schooljaar? Groep 8. Waarom? Door het groep 8 kamp en alle andere leuke groep 8 dingen.
Welke groepen heb je nog meer les gegeven? Ik heb lesgegeven aan alle groepen, dus van kleuters tot en met groep 8.

We lopen verder en komen in de onderbouwgang juf Nurgul tegen. Ze loopt stage in groep 3.

Wie ben je? Juf Nurgul
Wat is je lievelingskleur? Blauw
Wat zijn je hobby’s? Wandelen, lezen en winkelen.
Wat is jouw favoriete vak op school? Rekenen en padagogiek
Wat was voor jou het leukste schooljaar? Groep 8. Waarom? Het groep 8 kamp was zo gezellig, dat ik dat jaar nooit meer vergeet!
Welke groepen heb je nog meer les gegeven? Ik heb lesgegeven aan groep 3 en nu sta ik weer in groep 3.

Als we doorlopen, komen we juf Lonneke tegen. Juf Lonneke kennen jullie natuurlijk al lang, maar we hebben het over een NIEUWE JUF LONNEKE! Ze stelt zich even voor:

Wie ben je? Juf Lonneke
Wat is je lievelingskleur? |Lila-paars en blauw
Wat zijn je hobby’s? Ik doe geen sport, ik vind het leuk om naar de stad te gaan met vriendinnen. Ik maak graag uitstapjes naar bijvoorbeeld pretparken en musea. Ik vind het ook leuk om met mijn hond te wandelen.
Wat is jouw favoriete vak op school? Rekenen en padagogiek
Wat was voor jou het leukste schooljaar? Groep 3 en groep 8. Waarom? Is groep 3 is alles nog nieuw en leuk. Leren lezen en alles nieuw ontdekken. Groep 8 was leuk omdat ik een hele leuke leerkracht had en we deden veel leuke dingen in groep 8.
Welke groepen heb je nog meer les gegeven? Ik heb lesgegeven aan groep 3 en sta nu bij de kleuters!