Leren met Lef!

Wij, Mia (groep 7) en Merve (groep 8) zitten in de leerlingraad van Bs Hubertus. Bijna iedere basisschool in Tilburg heeft een leerlingraad. 8 november was een er speciale bijeenkomst voor de kinderen van de leerlingraden van verschillende scholen. Daarvoor mochten wij naar basisschool Wandelbos. Toen we daar aankwamen stonden er lekkere hapjes klaar. De bijeenkomst werd geopend door de directeur van basisschool Wandelbos, meneer Roberto.

De grote baas van Xpect Primair (26 scholen in Tilburg) was er ook. Ze vertelde hoe belangrijk ze het werk van de leerlingraad vindt. Daarna waren wij aan de beurt.

Ieder tweetal presenteerde hun plan. Daarvoor had iedereen een canvas gemaakt. Onze canvas zie je hieronder. In de video lichten we onze canvas toe.

Groetjes, Mia en Merve!