Lentedag groep 5 Bs Hubertus

Gisteren hebben we de lentedag gevierd. Eerst hadden we een escape room gedaan. We hadden veel plezier. We hadden moeilijke puzzels maar we hebben het uiteindelijk wel gehaald. Toen gingen we naar de gym. We hadden blokjes voetbal gedaan en ook steunspringen gedaan. We hebben ook nog werpen gedaan. Na de gym gingen we lunchen in het westerpark en na het lunchen hebben we afval opgeruimd. We hadden maar liefst 5 zakken afval opgeruimd! Toen mochten we spelen in het westerpark en na het spelen gingen we weer terug naar school en was de escape room klaar. We kregen een zakje chips en ook zaadjes om te planten. Daarna gingen we onze Hunebedden afmaken en daarna gingen we naar huis.

Groetjes groep 5