Het rapport

Deze week krijgen de kinderen hun rapport weer mee naar huis. Voor sommige kinderen is dit een heel spannend moment.

Als je een goed rapport hebt, ben je blij. Maar als je een slecht rapport hebt dan moet je gewoon beter gaan oefenen. Dan krijg je een beter rapport! Misschien weet je al wat je later wil gaan worden. Als je dat nu nog niet weet, dan is dat geen probleem. Je hebt genoeg tijd om een goede keuze te maken. Onze tip voor alle kinderen is: Maak slimme keuzes. Daarmee bedoelen we: Let goed op in de les, kies slimme maatjes om mee samen te werken en zorg dat je je werk op tijd af hebt. Dan komt het sowieso goed!

Groetjes, Imraana & Jassim

Afbeelding blog 'De laatste rapport gesprekken!!'