Kinderpersbureau?!

Het Kinderpersbureau is een soort nieuwssite voor onze school. Het nieuws wordt gemaakt door kinderen van onze school. En alle kinderen die willen, kunnen meedoen. Je vraagt je misschien af, hoe gaan we dat dan doen? Hiervoor zijn veel verschillende manieren. Je kunt denken aan een vlog, een filmpje of animatie, een blog, een podcast of zelfs een eigen nieuwszender! Er is namelijk zelfs een green screen op school! Maar je kunt ook zelf bedenken hoe je iets wilt maken voor het Kinderpersbureau. Ik weet zeker dat er kinderen bij ons op school super goede ideeën hebben!

Maar er is meer te doen. Er komt veel techniek bij kijken. Zo kan de website nog verbeterd worden en kan het logo misschien wel mooier dan dat het nu is. Ook dat hoort bij het Kinderpersbureau en ook daar heeft het Kinderpersbureau hulp bij nodig. Wil je meedoen? Heb je een leuk idee? Vertel het tegen je juf of meester of stuur een mail naar meneer Bob (bob.verveda@xpectprimair.nl).

Dit is nu het logo van het Kinderpersbureau.