Kinderpersbureau Hubertus zoekt hulp!

Afgelopen week zijn er verschillende kinderen druk bezig geweest met het maken van artikelen, verhalen, filmpjes en nieuwe logo’s voor de website van het Kinderpersbureau. Dit is natuurlijk fantastisch! Maar hoe komen al die mooie ideeën nou op de website? En hoe zorgen we ervoor dat iedereen mee kan doen? Hieronder vind je een filmpje van het Klokhuis. In deze uitzending kun je zien hoe het NOS Jeugdjournaal gemaakt wordt. Kijk er maar eens goed naar, dan weet je precies wat er voor nodig is om een journaal te maken.

Werkt het filmpje niet? Klik op deze link: https://www.hetklokhuis.nl/tv-uitzending/4000/Jeugdjournaal

Redactie

We beginnen met het maken van een redactie. Lijkt het je leuk om mee te werken aan de redactie van het Kinderpersbureau Hubertus? Dan kun je jezelf aanmelden door een bericht te sturen naar meneer Bob. Dit kan via teams, een mail of een briefje. Leg in jouw bericht in het kort uit waarom het je leuk lijkt om aan de redactie mee te werken. Je kunt je aanmelden tot en met dinsdag 10 november. Ik ben benieuwd naar reacties.