Jij hebt Pippi Powerrrr!

We gingen met groep 7/8 naar een theater over Pippi Powerrr. Het ging over Pippi Langkous en dat je een avontuurlijke ode aan trouw zijn aan jezelf moet hebben. Over dat je altijd met alles wat er gebeurt je jezelf moet blijven, je mag zijn wie je bent en dat je niet op moet geven. Elke rol die er werd gespeeld had een speciale kracht had. Zoals sterk zijn en vertrouwen in je zelf . Je bent een Pippi als je bent wie je bent. Het theater is voor jongens en meisjes. Wij gingen met groep 7 en 8 maar de voorstelling is voor iedere leeftijd.

We vonden de voorstelling leuk en leerzaam. Ze geven je goede levenslessen mee die je later in je leven kunt gebruiken.