De ramadan is begonnen

Ramadan is een maand waar in mensen vasten omdat mensen willen voelen hoe het is voor armen mensen die geen eten of geld of geen dak boven hun hoofd hebben. Het zuivert je lichaam in deze maand eten moslim niet van zonsopgang tot zonsondergang, en dan leren wij ook om dankbaar te zijn en respect te hebben voor elkaar. Je moet ook je moeder steunen omdat zij heel lang in de keuken zit te werken en dat zij ons helpt met de Koran lezen en huiswerk maken. En wij bidden met ons gezin en daarna een dadel eten, En dan mag je gaan eten en dan mag je eindelijk gaan smullen van die lekkere gerechten, daarna moeten wij ook nog gaan bidden het laatste gebed verrichten. Dan komt het extra gebeden die je mag bidden het is niet verplicht. Het is een heilige maand voor moslims. als je wilt meedoen probeer het dan. Dat is eigenlijk de dag van een Moslim in de heilige maand Ramadan .Wil je graag delen wie meedoet zet het in de reacties het mag het moet niet. Veel succes broeders en zuster.