Bovenbouw naar Warande!!

De bovenbouw is maandag 13 september naar een kunsttentoonstelling geweest. Er waren allerlei soorten kunstwerken te zien in het bos. We kregen een kaartje met een foto van een kunstwerk erop, en soort van informatie en uitleg over het kunstwerk. Het waren echt mooie kunstwerken!! Met veel betekenis voor de kijker want je kunt het kunstwerk in meerdere vormen zien zoals je maar wilt, het is jou fantasie, omdat niemand het kan veranderen is het nog veel leuker. Verder hebben we voordat we terug naar school gingen alle kunstwerken die op de kaartjes stonden bekeken. We hebben ook grote kleren gekregen voor kinderen die samen in een broek of trui wouden. Je kunt nog de kunstwerken zien voordat ze weg gehaald zijn.

Wil jij ook nog naar de Warande om de kunstwerken te bekijken? Dat kan nog tot en met zondag 3 oktober.