Boekcadeau

De groepen 1t/m8 hebben boeken kado gekregen en dit zijn de titels:

Groep 7/8: HET WERKSTUK: Eva heeft elf tenen ,een beroemde moeder ,en nul vaders. oké ,ze heeft wel een vader, maar wilt niet over haar vertellen .Als eva voor biologie een werkstuk moet maken over iets waar ze meer over wil weten, kiest ze dus ‘biologische vaders’ als onderwerp. Hoe meer eva in haar werkstuk vast bijt hoe zekerder ze weet dat ze haar vader wil ontmoeten. Als ze ontdekt dat hij waar schijn lijk in Suriname woont schakelt ze stiekem de hulp, in van een televisieprogramma . Hoe ver gaat ze om haar vader te vinden .

Groep 5/6: JUF BRAAKSEL : Na de zomervakantie gaan Lotte en Thijs naar groep 7, helaas is de sluwe juf Braaksel nog altijd de directeur van de school. Ze hebbe geluk dat Lucas weer terug is in hun klas : hij ontdekt dat de uitvinder van de magische ring nog, iets heeft uitgevonden iets waar mee ze mee juf braaksel misschien wel voor goed kunnen verdwijnen…. maar net voor ze de uitvindingen willen gebruiken blijkt dat Milou, hun nieuwe klas genoot meer van de diefstal af weet, komen ze dan toch nog van die gemene braaksel af ?

Groep 3/4: VOS EN HAAS HET RAADSEL VAN ROB: Ik heb wat TEKOOP zegt rob. Raad eens wat het is. als je het weet krijg je het . Is het GROOT? vraagt haas. Rob schudt zijn kop . Is het LEKKER? Vraagt vos ja zegt rob . kun je het OPETEN? vraagt haas dat vind ever een domme vraag iets wat lekker is, kun je opeten. ALTIJD ! Of niet soms?

Groep 1/2: DE PUPS REDDEN DE KONINGLIJKE TROON: iemand heeft de troon van de prinses van Blaffen Brucht gestolen, samen met haar koninklijke pup! Kan de paw patrol de dief vinden en de koninklijke troon weer veilig terugbrengen?

gemaakt door: Imraana, Amal

Een gedachte over “Boekcadeau”