Blaadjes opruimen met Jassim,Abdullah,Riyansh,Yigit

Jassim en Abdullah,Riyansh,Yigit werden gekozen om juf Lila te helpen. Met bergen blaadjes opruimen op de school plein. Riyansh en Juf Lila hielden de zakken goed open. Toen Abdullah een maal de blaadjes mocht pakken werd het een benden, als een monster pakte hij de blaadjes .Al snel zaten de zakken vol met blaadjes. We hadden zo veel plezier zelfs juf Lila vond het leuk .Toen we een maal de zakken mochten leeg maken hadden we een berg vol met blaadjes. Dat leek wel een echten berg van ver Toen gingen we springen in onze berg met blaadjes. En toen kregen we als beloning van Juf Lila was een lekker glaasje ranja.

gemaakt door Yigit,Riyansh,jassim,abdullah en juf Lila