Pretlezen

13 april was het buiten-lesdag. Het was die dag erg koud, maar we lezen regelmatig buiten als het weer dat toe laat. Dit hebben we die dag ook gedaan en een aantal kinderen hebben hier iets over geschreven.

Het is buiten lesdag. De jongste kinderen gaan op bal zitten. Wij gaan rennen en lezen tegelijk doen. Het was heel leuk. Ik wil nog en keer buiten lezen.

Abraham

Eerst was het koud voor buiten les dag. Dus hadden we een binnen les. Na de lunch gingen we buiten lezen. Dan hadden we gejogd en gelezen. Ik vond dat een leuke les.

Andrii Zolotov

Pret lezen is heel leuk. Het was ook erg koud. Ik ging op een bankje zitten. Daarna ging ik op staan. En toen ging ik joggen en tegelijk lezen.

*Isabella*

Pretlezen is heel leuk. Buiten is echt koud.  Dus hebben we in de klas les. Na de lunch schijnt de zon. We gaan buiten lezen. Dit is leuk. Grote kinderen staan op de bank. Kleine kinderen zitten op de bal. Juf Annelies zegt: “opstaan kinderen!” We gaan joggen en lezen.

Zuzanna

3 gedachten over “Pretlezen”