Maak je eigen VLOG! (Deel 2)

Onze school was al dicht maar blijft nu nog langer dicht. Dat betekent dat we elkaar niet zien de komende tijd. Dat is jammer, contact met elkaar is belangrijk. Daarom kan het leuk zijn om beelden van thuis met elkaar te delen. Om dit te doen kun je een vlog maken. Kies iets super leuks van thuis (bijvoorbeeld jouw hobby, een game of een leuke film die je hebt gezien) en maak daar eens een korte vlog over. Mooie vlogs komen op de site zodat iedereen die kan zien.

Weet je niet zo goed hoe je een vlog maakt? Hieronder vind je een filmpje met een uitleg van meneer Martijn hoe je een leuke vlog maakt. Succes!