KINDERAAD VOORSTELLEN

1. Hallo ik ben Merve ik zit in groep 8 en ik ben 11 jaar oud. Ik ben de voorzitter van de leerlingeraad. Ik zit in de leerlingenraad, omdat wij iets kunnen doen over het milieu. Ook al is het een klein beetje ik doe mijn best. Je kan ook wel helpen om bijvoorbeeld geen plastic afval op de grond te gooien maar direct op te rapen en in de prullenbak gooien. Ook kun je een extra jas of vest aantrekken in plaats van de verwarming hoger te zetten.
  2. Hi, ik ben Hafssa, ik zit in groep 5 en ik ben 9 jaar oud. Ik zit in de leerlingeraad, omdat oudere niet alleen mogen beslissen, maar kinderen ook hun meningen mogen hebben.
  3. Hallo ik ben Deniro en ik zit in Groep 5 en ik ben 9 jaar. Ik zit in de kinderraad, omdat ik iets aan de school wil veranderen zoals het gebouw, want het ziet er heel oud uit.
  4. Hallo ik ben Dylan, ik ben 10 jaar oud en ik zit in groep 6. Ik zit in de Kinderraad om de school een betere plek te maken. Normaal hebben ouders het woord maar kinderen moeten ook het woord hebben. Dus daarom zit ik in de kinderraad.
  5. Hallo ik ben Riyansh. Ik ben 10 jaar oud en ik zit in groep 6. Ik zit in de kinderraad om de school een fijnere plek te maken en mijn eigen mening te kunnen hebben.
  6. Hallo ik ben Mia, ik zit in groep 7 en ik ben 11 jaar oud. ik zit in de leerlingenraad omdat Ik meer aan het milieu wil doen. je loopt bijvoorbeeld in een bos en je ziet afval dan kan je het in een prullenbak gooien! Ik vind bewegen ook heel belangrijk.
  7. Ik ben Nisanur ik zit in groep 8 en ik ben 11 jaar oud. Ik zit in de leerlingeraad, omdat de kinderen ook iets moeten beslissen voor ons school, en niet alleen leerkrachten en ouders.
  8. Ik ben Ayman ik ben 12 jaar oud ik zit in groep 7.ik zit in de kinderraad omdat ik veel durf en omdat ik wil mee praten over de school. Wat ik wil bereiken is dat het wereld schoner wordt door minder plastic te gebruiken.
  9. Ik ben Ayaanle. Ik ben 11 jaar oud en ik zit in de kinderraad omdat ik vindt dat kinderen ook mee mogen beslissen en niet alleen leerkrachten. Ik ben ook beheerder bij het kinderpersbureau.