Groep7 maakt een verkeersexamen.

Groep7 heeft het verkeersexamen gemaakt. En we vroegen aan kinderen wat ze er van vonden. Zoals Salam die zei: Het was spannend, ik was twijfelachtig of ik geslaagd was of niet. sommige kinderen hebben het niet gehaald. net zoals Yano wij vroegen hem hoe het ging en dit was zijn antwoord: Het was moeilijk maar het was ook best wel kort. Maar ze kregen een herkansing en daar waren ze blij mee. Want met die kans konden ze het nog steeds halen en daar waren ze heel blij mee. En ze hebben die goed gebruikt want met die kans hebben ze het geslaagd. En sommigen hadden het net op het nippertje gehaald. En op het einde had iedereen het gehaald .

gemaakt door Yano en Arseni

2 gedachten over “Groep7 maakt een verkeersexamen.”