Groep 8 op het Jeugdjournaal!

Squid Game is een serie van 16 plus waarin 456 spelers kinderspellen spelen. Dat lijkt heel onschuldig. Maar als je verliest ga je dood. Waarom spelen deze mensen dan mee aan dit spel? De winaar krijgt een heleboel geld (miljoenen) en ze zitten in het spel voor het geld omdat ze heel erg arm zijn en het geld goed kunnen gebruiken

Squid Game is super populair onder kinderen op de basisschool. Dat is eigenlijk wel gek omdat de serie voor 16 jaar en ouder is.

In de 2 groepen 8 kwam Jeugdjournaal met de vragen over Squid Game. Ze vroegen ons: “Wat vinden jullie ervan dat kinderen Squid game hebben gekeken?” De meeste kinderen zeiden dat ze het mogen kijken maar dan op hun eigen risico.

Hier zie je de video van het Jeugdjournaal op bezoek in de groepen 8:

Een gedachte over “Groep 8 op het Jeugdjournaal!”