GRATIS SPULLEN TE KOOP!!!!!!!!!!

Kom nu gratis spullen kopen!
Wij geven u nep geld/bizeuro, daarmee kunt u bij ons spullen kopen op 7 juli 2021 op woensdag van 11:00 tot 11:45.

Ondernemen in de klas.
De kinderen zijn 4 weken bezig geweest met hun eigen ondernemingen!
De eerste week hebben de kinderen alles geleerd over ondernemen, de tweede week hebben de kinderen producten gemaakt en aandelen verkocht aan de leraren, de derde week hebben de kinderen de marketing gedaan, toen hebben ze flyers en posters gemaakt, de vierde week (deze week) gaan de kinderen de spullen verkopen.

De markt.
Je bent ook uitgenodigd! Kom op 7 juli 2021 op woensdag op het schoolplein van basisschool Hubertus. Iedereen van 18 jaar of ouder krijgt 10 BizEuro, hiermee kunt u leuke spullen kopen. 7 winkels ontvangen u met open armen. Hier vindt u armbandjes, sleutelhangers, stressballen en nog veel meer!

We hopen u graag te ontvangen op onze markt!

Groetjes, de leerlingen van groep 8
st. Hubertus

Een gedachte over “GRATIS SPULLEN TE KOOP!!!!!!!!!!”