Dansles op basisschool Hubertus

De groepen 6 hebben afgelopen woensdag dansles gehad van een student van de dansacademie. Het thema was Narnia. Je moest bewegingen maken net alsof je door de kast ging. daarna moest je door de kast lopen en de jassen aan de kant schuiven. toen je de kast door liep kwam je in de wereld van Narnia. Daar was veel sneeuw. Je deed alsof je enge weerwolven zag daarna moest je ontsnappen. Je ging zo hard rennen als je kon. Gelukkig raakten we de wolven kwijt! We zagen een kasteel toen was de slechte koningen verslagen. Wat een avontuur!

De komende zeven weken zijn de studenten er iedere woensdag om leuke danslessen te geven.

Geschreven door Imraana uit groep 6a.

2 gedachten over “Dansles op basisschool Hubertus”