BLINK LEZEN

Deze week is groep 5 tot en met 8 gestart met Blink lezen. Blink Lezen is een nieuwe leesmethode waarin je met de hele klas hetzelfde boek leest. Zodat je er over kunt gaan praten. Als je het thema af is krijg je het boek mee naar huis en je mag het boek hebben. Een cadeautje dus!

Groep 5 en 6 lezen het boek Minoes van Annie M.G. Schmidt.
in Groep 5 ging de juf voorlezen en daarna hoorde je een verhaal van het digibord. Bij het opening hadden ze een video gekeken over Nederland als hun thema.

Groep 7 en 8 lezen het boek Dagboek van een Vlogger.
Voor de opening van het boek deden meneer Martijn en juf Malu alsof ze vloggers waren en deden allemaal challenges tegen elkaar. Juf Malu had gewonnen. De volgende dag ging we lezen het boek is heel leuk.

Wil je zien hoe Juf Malu van Meneer Martijn wint met blind lippenstiften? Klik op de link hieronder:

2 gedachten over “BLINK LEZEN”