BEHEERDERS KINDERPERSBUREAU

Hallo lezers! Wat leuk dat je onze website gevonden hebt. Dit is het Kinderpersbureau van basisschool Hubertus. Hier vind je alles wat er gebeurt op onze school. Gave projecten in de klas of buiten de klas, kinderen die in het zonnetje mogen worden gezet, speciale gebeurtenissen of gewoon even een berichtje. De beheerders van het kinderpersbureau zorgen dat je op de hoogte blijft van alle leuke ontwikkelingen op Bs. Hubertus.

Maar wie is nu eigenlijk die redactie van het Kinderpersbureau? We stellen onszelf graag even voor:

Foto van het redactieteam, gemaakt door Juf Suzanne

Hallo, ik ben Bilaal. Mijn hobby’s zijn voetballen. Ik zit in het kinderpersbureau, omdat ik goed teksten kan schrijven. Ik vind het leuk om mijn tijd daarmee te besteden.

Hallo, ik ben Ayaanle ik ben een beheerder van het kinderpersbureau. Mijn hobby’s zijn voetballen en editen. Ik vind leuk om tijd te besteden aan het kinderpersbureau en het liefste doe ik schrijven en vragen stellen.

Hallo, ik ben Salam en ik ben ook een beheerder in het kinderpersbureau. Ik zit in het kinderpersbureau want het is leuk en leerzaam om eraan te werken. Wij schrijven artikelen net zoals een echte redactie. Dat is het eigenlijk ook, alleen de redactie is gevormd uit leerlingen van groep 8.

Hallo, ik ben Arseni mijn hobby’s zijn gamen en tekenen wanneer ik aan het kinderpersbureau werk schrijf ik de artikelen en interview ik allemaal kinderen rond de school. Ik ben een van de 7 zeven kinderen die meedoet aan het Kinderperbureau.

Hallo ik ben Messi mijn hobby’s zijn tennis en voetbal. Ik ben een beheerder in het kinderpersbureau want ik vind het leuk om teksten te schrijven en het is ook iets anders dan rekenen en taal.

Hai ik ben Laila, ik ben een schrijver in het kinderperbureu, de kinderpersbureu is leuk want je leert nieuwe dingen en het is leerzaam, en je interviewt mensen en ik vindt dat interessant:)

Hey, ik ben Meneer Martijn, ik heb het geluk dat ik met deze toppers samen het redactieteam mag vormen van het Kinderpersbureau. De creatieve ideeën van deze kinderen omzetten in artikelen, fotocollages en video’s, geeft mij een enorme kick. Omdat we zoveel gave dingen maken, vergeten ze bijna dat ze stiekem bezig zijn met allerlei leerdoelen.

Een gedachte over “BEHEERDERS KINDERPERSBUREAU”